شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

نكاتي درباره سيم بكسل تاور كرين

انواع سيم بكسل در بازرگاني ساسان شاهنگ گر

سيم بكسل مربوط به قرقره بالابرنده و سيم بكسل مربوط به ترولي يا همان شاريوت مكرر و دائم بايستي بازديد بصري گردد. بازديد بصري شامل بررسي منطقي اپراتور تاور كرين از اجزاء درگير در مراحل باربرداري در روز است. مشاهدات چشمي بر روي آسيب هاي بزرگ(در ادامه ليستي از آن اورده شده) كه موجب خسارات نگهاني است بايد متمركز باشد. هنگامي كه چنين آسيبي كشف شود سريعا سيم بكسل بايد از مدار خارج شده و يا ترميم و اصلاح گردد.

– انحراف سيم بكسل از قبيل تاب برداشتن، له شدن، رشته رشته شدن، لانه پرنده شدن سيم بكسل؛ كاهش قطر سيم بكسل حتي در قسمت كوتاهي از آن، خوردگي كلي در سيم بكسل، شكستگي يا پارگي حتي در يكي از رشته ها، از بين رفتن هسته سيم بكسل در اثر پيچش آن

نكاتي در رابطه با افزايش عمر سرويس بكسل هاي تاوركرين

طول طناب بايد همسان با ارتفاع نصب و راه اندازي تاور كرين باشد!

1.    هميشه سه دور بيشتر از مقدار محاسبه شده جهت ايمني برابر بكسل بر روي قرقره ذخيره كنيد.

2.    مقدار مورد نياز بكسل علاوه بر بكسلي كه جهت بالابردن بار استفاده مي شود.

3.   4 برابر ارتفاع قلاب براي عمليات 4 سيمه
2 برابر ارتفاع قلاب براي عمليات 2سيمه

اگر بكسل هاي زيرين و دسته بندي شده(بكسل مرده) استفاده نشد، بكسل ها را باز كرده و مجددا به مقدار مورد نياز بسته بندي كنيد.
ده درصد بيشتر از نهايت طول بكسل در هنگام بار برداري بسته بندي كنيد.

 

اشتباهات زير ميتواند آسيب هاي جدي براي سيم بكسل داشته باشد كه بي دقتي در بسته بندي و رعايت نكردن نكات گذشته را ميتوان از علل اين آسيب ها دانست.

3. بافته شدن سيم بكسل با رديف قبلي بكسل بسته بندي شده.

4. ورودي رديف قبلي به حلقه جديد به دليل بي دقتي در دسته بندي.

 

بهترين سيم بكسل براي تاور كرين

 

جهت دريافت اطلاعات بيشتر كليك كنيد : 

1- سيم بكسل

2- زنجير و اتصالات

3- زنجير الواتور

4- سيم بكسل جرثقيل

5- سيم بكسل آسانسوري

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.